woensdag 10 maart 2010

Van mijn sokken af....

Mijn god.... wat kan zinloos langs al die ellende op tv zappen soms toch mooi zijn... vanavond valt mijn oog op een eigenlijk niet zo bijzonder uitziende jongen. In een vlaag hoor 50 cent noemen en die kan ik deze context niet zo plaatsen. De dames tegenover hem kijken alsof ze jongen (het is echt nog geen man) het liefst hier en nu willen opvreten.

De jongen praat over de platenkast van zijn vader. Pakt een gitaar en valt zomaar midden in een nummer in.



(er zouden knoppen op een toetsenbord moeten zitten om ademloze stilte mee uit te kunnen drukken)



Zo....

Wow....



Cornald Maas spoort de jongen aan om nog maar een stukje van een eigen liedje te doen. Dubbel wow....

Ik weet wel waar ik morgen wat geld aan moet gaan uitgeven.

Tim Knol

Onwaarschijnlijke naam.....onwaarschijnlijke stem......wat een talent.....

Geen opmerkingen: