zaterdag 10 januari 2009

Dress her up


Op een GS horen kisten. De illusie van een expeditievoertuig is pas compleet, als ook je bagage eruit ziet alsof je op het punt staat naar Ushuaia af te reizen. Plastic koffers? Tosser! Nee, het moeten Aluminium Kisten zijn. Mogelijkheden zijn er zat. Origineel BMW voor de 1150 GSA, Zega's van Touratech en nog handenvol alternatieven waarbij je soms zelf een kofferrek moet verzinnen.

Ik vind het allemaal niks.

De koffers van de nieuwe 1200 GSA. Die zijn wel mooi. Touratech blijkt een rek te maken om deze op de 1150 GSA te monteren. Dus mijn plan was snel gevormd. Alleen de prijs van de originele 1200 koffers is niet echt aantrekkelijk. Deze heb ik gelukkig voor een redelijke prijs op Ebay kunnen kopen.

Ik ben er blij mee. Ze heeft wel een beetje een dikke kont met deze kisten, maar het is wel enorm praktisch. En het ziet er ├╝bergeil uit.

Nadeel is wel dat ik nu aansluit in een lange rij posers die het ene Touratech accessoire na het andere aan hun fiets hangen. Iets te compenseren? ;-)

Gelukkig onderscheid ik mezelf door mijn Rukka All Road pak en mijn BMW klaphelm :-)

2 opmerkingen:

DaktaRi zei

Whuahahaha grotere tankstickers van touratech hadden ze zeker ook niet? Ziet er wel gaaf uit zo, groetjes DaktaRi

\/\/|/\/\ zei

Is gelukkig geen foto van mijn eigen fiets :D