vrijdag 29 augustus 2008

My morning jacket



Vlak voor ik de Adventure kocht heb ik nog wat geld gestoken in een nieuwe jas. Het is de Rukka (die naam zal wel nooit wennen) All Road geworden. In het kort: Gore Tex binnenjas met outlast voering, Buiten jas cordura en niet waterdicht, 4 ventilatie openingen, super pasvorm, air protectors (die waaien door).

Het design is wat mij betreft geweldig gelukt. Rustige lijnen, zwart-grijs en niet teveel toeters en bellen.

Eerste indruk: Zwaar!
Tweede indruk: Zit als gegoten
Derde indruk : Ik zie er toch beter uit dan die gozer uit de folder?!?!?

Deze constructie van een jas heeft voor en nadelen. Een groot nadeel voor velen is dat de buitenjas nat wordt. Dit heb ik persoonlijk nooit als een nadeel ervaren. De voering ligt er met 10 seconden uit en dan heb je een heerlijke luchtige jas voor de zeldzame warme dagen in NL. Voering in de koffer voor het geval het toch gaat plenzen.

Aanbevolen, vooral als je makkelijk afscheid neemt van je geld.....

Geen opmerkingen: